Tips voor ouders: hoe gaat het met jullie?

Beste ouders, 

Ik hoop oprecht dat jullie het allen goed stellen.
Dikwijls vraag ik me af hoe het met jullie gaat.

Ik stel het alvast goed, en dat wil ik met jullie delen in dit blogbericht.
Wie wil mag ook gerust een mail sturen met foto's
van hoe jullie het stellen en hoe jullie de dagen vullen!
Deze foto's voeg ik dan onderaan bij in dit blogbericht.
Zo kunnen we op de hoogte blijven van hoe het met elkaar gaat.

Je kan de foto's sturen via Smartschool
(Naar KimberlEy Van Belle.... Schrijffoutje bij Smartschool)
Indien het via Smartschool niet lukt mogen Julie gerust mailen naar:
kimberlyvanbelle@gmail.com

-----------------------------------------------

Het corona-leven zoals het is... Bij juf Kimberly

Ik probeer zo veel mogelijk voor school te werken. Heel wat thema's op de planning reeds voorbereiden, samen met nog ander administratief werk.


Tussendoor bak ik ook graag brood. Dit ben ik blijven doen sinds ons thema 'de bakker'. 
Ook ik leer dus soms nog iets bij van onze thema's!
Deze keer was het een zonnebloempittenbrood!


Om even te ontspannen ging ik buiten in de tuin
wilde bloemen plukken om in een vaasje te steken.


Thuis zet ik absoluut zoveel stappen niet meer als in de klas, volgens mijn stappenteller....
Dus af en toe proberen we ook onze benen eens te strekken en een grote wandeling te maken!

Dit lieve beestje van 4jaar is poesje Pebbles. 
Soms vertel ik in de klas over haar of toon ik eens een gek filmpje van haar.

 

 Voor klusjes groot of klein, moet je nochtans niet bij poesje Pebbles zijn... 


Zot doen is wel meer haar ding... 


En nog een laatste boodschap die ik jullie wil meedelen...



----------------------------------------------------------------------

Bij Ede thuis gaat het er creatiever aan toe! 
Deze foto's mailde de lieve mama van Ede:



----------------------------------------------------------------------

Ook Vittoria zit niet stil. Van haar lieve mama ontving ik onder andere deze foto's:




----------------------------------------------------------------------

Ook Wannes stelt het goed. Van zijn mama kreeg ik deze foto's toegestuurd:




----------------------------------------------------------------------
Ook de zusjes Lyv en Lou zitten thuis niet stil!
Hun mama stuurde deze foto's:
De lenteschoonmaak gaat vooruit!




----------------------------------------------------------------------

Ook met Livia gaat alles goed!
Haar lieve mama stuurde ook een mailtje:




----------------------------------------------------------------------

Samy heeft het ook leuk thuis! Zijn mama stuurde me deze leuke foto's:




----------------------------------------------------------------------

Oscar heeft ook alles onder controle! Dat laat z'n mama weten met deze foto:


----------------------------------------------------------------------

Milan verveelt zich thuis ook nog niet! Van zijn lieve mama kreeg ik deze foto's:



----------------------------------------------------------------------

Nina's grote zus liet weten dat ook Nina het prima stelt en stuurde deze mooie foto's door:




Reacties

  1. Hi Juf kimberly thank u for ur messages..we miss u too
    I'm Andreas Mum.
    Andrea's is doing well and we r trying to not using diapers anymore.
    Andreas send u lots of kisses

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi!

      Thank you for your kind respons! Great to hear everything is going well! Good luck with the potty training!

      Whishing you all the best,

      Juf Kimberly

      Verwijderen
  2. Dag Juf Kimberly,
    Ik ben de mama van Ede.
    Heel erg bedankt voor de vele tips, ideëen, foto's, ... hier en daar hebben we er al een paar kunnen meepikken. En er is genoeg inspiratie voor nog een paar weken!
    Met Ede gaat het goed - we spelen veel buiten, ze helpt mee met koken, is een hele lieve grote zus. We proberen wat te tellen, lettertjes te herkennen, namen van bloemen te onthouden. Ze geeft de bloemetjes water, aait de kippen, maakt mooie tekeningen en is veel onderweg met haar loopfiets.
    We wonen dicht bij de school en horen de schoolbel; dan herhaalt Ede wat we haar geleerd hebben: dat we nu niet naar school kunnen omdat er mensen ziek zijn maar dat we zo snel mogelijk terug gaan. Ze mist haar juf en de kindjes van haar klas. We proberen u binnenkort eens wat foto's te sturen.
    We wensen u nog heel veel succes en moed. En we kijken er naar uit iedereen terug te zien. Heel fijn weekend, Ede - zus Anna - Ward en Karlien

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dag Juf Kimberly,
    Het is, behoudens vergissing, (voor mij) niet mogelijk via Smartschool een e-mail op te stellen of te antwoorden op gestuurde e-mails. Kan u ons melden hoe we u het best kunnen bereiken om een paar foto's door te sturen? Hartelijk dank, de mama van Ede

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oei!Voor de Corona-uitbraak was het inderdaad niet mogelijk om juffen te mailen via Smartschool, maar nu hadden we die optie wel open gezet. Probeer je nog eens? En als het echt niet lukt mogen jullie gerust foto's mailen naar:
      kimberlyvanbelle@gmail.com
      (Smartschool kent me echter als kimberlEy... Misschien komt het ook daar door :-) )

      Heel leuk om te lezen dat jullie de dagen leuk kunnen vullen en het allemaal goed stellen!

      Groetjes,
      Juf Kimberly

      Verwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Thema: De kip en het ei! Pasen

Thema: Gekke schoenen!

Thema: Ballen en ballonnen