Beste ouders,

De vakantie zit er op, ik heb bewust de blog met rust gelaten, zodat jullie ook even op adem konden komen! Hopelijk hebben jullie een beetje kunnen genieten van het goede weer en de rust!
Vanaf maandag vliegen we er weer in. Want net zoals voor de vakantie wil ik jullie via de blog, maar ook via Smartschool blijven helpen met leuke tips en activiteiten. Maar om het thuisonderwijs nog extra te stimuleren, ga ik jullie ook helpen met op regelmatige basis leuke video's te posten! 
Dit zullen leerrijke video's zijn, waarvoor je helemaal niks moet doen! 
Gewoon kijken... 😊

Hou dus goed onze blog en Smartschool in de gaten! 

Waar vind je alles terug op Smartschool? Je gaat naar 'vakken' en kies dan 'VKLK0A', want dat is onze klascode! Vervolgens vind je onder 'documenten' enkele mapjes waar ik leuke tips, activiteiten en filmpjes post.

Hou je goed, en tot snel!

Liefs,

Juf Kimberly

------------------------------------------

Kom je trouwens ook eens 'hallo' zeggen op de Smartschool Live sessies?


Ik ben online op de volgende tijdstippen:

Maandag: 9u-9u30 & 13u-13u30
Dinsdag: 11u30-12u & 18u00-18u30
Woensdag: 9u30-10u
Donderdag: 10u-10u30 & 14u-14u30
Vrijdag: 10u-10u30 & 14u-14u30

Graag tot dan! 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Thema: De kip en het ei! Pasen

Thema: Gekke schoenen!

Thema: Ballen en ballonnen